َآوریل بهترین خواننده دنیا
َآوریل بهترین خواننده دنیا
♥♥AVRIL

Avril برای خودش یك بنیاد جداگانه‌ای رو با اسم ' The Avril Lavigne Foundation ' كه برای كمك به بچه‌هایی كه مریضی خاص دارند ،‌ افتتاح كرده .
Avril بعد از افتتاح بنیاد خیرخواهانه‌ی ' The Avril Lavigne ' ، در سایت رسمی خودش پیغامی رو برای طرفدارانش فرستاده . 




من خیلی خوشحالم كه افتتاح بنیادم ' The Avril Lavigne ' رو به شما اعلام می‌كنم . من هم همیشه دنبال راهی میگشتم تا بتونم مسئولیتم رو انجام بدم ، چون این مسئولیت بر عهده همه ما هست . این بنیاد ، این اجازه رو به من میده كه بتونم از هدفم پشتیبانی كنم ، من واقعا به این كار ، در هر راهی اهمیت میدم ، و امیدوارم برای شما الهام بخش باشه و باعث بشه كه به ما بپیوندین . من واقعا به كمك شما برای شكل دادن به این بنیاد نیاز دارم ، بنابراین از شما عزیزان میخوام كه نظراتتون رو در طول این راه اعلام كنید . بعد از اینكه مطمئن شدید و ثبت نام كردید ، من میتونم شما رو نسبت به كارهایی كه این بنیاد قراره انجام بده بروز كنم . آپدیت های بعدی رو دنبال كنید تا راه‌هایی كه میتونین خودتون رو در این مساله شریك كنید بخونید .



Hi Everyone

I am so excited to announce the launch of my foundation, The Avril Lavigne Foundation. I have always looked for ways to give back because I think it’s a responsibility we all share. The Avril Lavigne Foundation will allow me to support the causes I really care about in a more meaningful way, and hopefully inspire you to join us. I also really want your help in shaping The Avril Lavigne Foundation, so I will be asking you g u ys for feedback along the way. Be sure and sign up on the site so that I can keep you updated on what The Avril Lavigne Foundation is doing. Check back for updates and new ways you can get involved

Love,
Avril



این بنیاد شعاری رو برای خودش انتخاب كرده :

R . O . C . K . S
» Respect . Opportunity . Choices . Knowledge . Strength
توانایی و قدرت . دانش . انتخاب‌ها . فرصت . احترام گذاشتن «



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, توسط زهرا آوریل